Hauptmenü

Header

 

5.8.13

Wishlist 08/13

Hello lovelies,

girls have wishes. Many wishes. We love beautiful stuff, that's a fact. And, to be honest, the internet is a plague. We can sit at home in front of the television and we can watch tv and browse through shops at the same time. Or reading blogs in which we find great news about our passion fashion or beauty … or both.

So it happend that I stumbled over a new Limited Edition from Catrice, that will be available at the end of August. It contains so beautiful colours for fall. I must have it. And I fall in love with an M·A·C lipstick after an eulogy from Mrs Dalda. But long story short …



Catrice Eyeshadow Bed of Flowers and Beauty Bouquet
Catrice Powder Kajal Floralilac
Catrice Lip and Cheek Cream Bed of Flowers
M·A·C Lipstick New York Apple




Via Appia Due Shirt | ASOS Curve Jeans | Tamaris Flats
SimplyBe Dress | ASOS Curve Jumper




mint LIP Necklace | Pieces GLACE Necklace
Pilgrim Earrings Stars | ZEEme Earrings Wings

Time will show which of these things will move into my home and which will not. Do you have one piece you must definitly have?


Love, Mel … xoxo

Kommentare:

  1. Der Jumper von Asos ist total schön!


    Liebe Grüße,
    Verena von www.whoismocca.com

    PS: Bei mir kann man gerade einen Gutschein im Wert von € 100,- von sarenza.de gewinnen!

    AntwortenLöschen
  2. Oha da hat sich jemand einen MAC Lippenstift raus gesucht! :D Wenn du ihn dir zulegst, will ich unbedingt ein Tragebild sehen. Hier oder bei Instagram oder irgendwo! ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jaaaaa, hab ich. Und du bist schuld. :) Ein Tragebild wird es sicher geben, sollte ich ihn mir zulegen. Schade, dass MSH keine Verträge mit Douglas hat. Sonst wüsste ich, was ich mit den 20 Euro auf meinem Gutscheinkonto machen würde. :) Mal schauen. Ich habe hier noch einen Douglas-Gutschein rumfliegen. Hoffentlich lösen sie den noch ein … ist von 2008. *hüstel*

      Löschen
    2. 2008?!?!?! Du hast es so lange ausgehalten den nicht an zu rühren? Respekt! Na ich drück die Daumen, dass die den noch annehmen! :o

      Löschen
    3. Japp, 2008 … ich bin (noch) nicht so die Douglas-Einkäuferin. Warten wir mal ab. :)

      ♡ Mel

      Löschen
  3. Der Lippenstift von MAC ist toll! ♥

    Liebste Grüße,
    http://pancakesandphotographs.blogspot.de/

    AntwortenLöschen

Feel free to leave a comment. I'm happy about every single one I get. And be sure: I don't bite, maybe just nibble a bit. ;) xoxo