Hauptmenü

Header

 

13.10.13

Friday Favourites #17 – Halloween Special

And my love goes to …

Zuverlässigkeit kommt im Moment so überhaupt nicht in meinem Wortschatz vor. Allerdings völlig unbeabsichtigt. Mein Körper möchte mir irgendetwas sagen, spricht aber eine Sprache, die ich überhaupt nicht verstehe. Nachdem mein Kopf sich Freitag wohl so dachte "Hey, lange keine Migräne mehr gehabt" habe ich den kompletten Samstag verschlafen. 19,5 Stunden … am Stück! Wtf? Daher kommen meine Freitags-Favoriten, die die letzten zwei Wochen ja schon wegen der Erkältung ausgefallen sind, eben nicht Freitagnachmittag sondern Sonntagmorgen um 3 Uhr.

Trustiness isn't available in my treasury of words at the moment. Accidentally. My body will telling me something, but he doesn't speak a language that I understand. After the decision from my head, that it's been a while since my last migraine on friday, I overslept the whole saturday. 19,5 hours in a row. Wtf? That's why my friday faves, which was canceled the last two weeks because of the bad cold I had, aren't posted on sunday morning three o'clock instead of friday afternoon.



Video

♥ I liebe dieses Video … und ich kann das Carrie Remake kaum noch erwarten ♥
♥ I bloody love this … and can't wait to see the Carrie remake ♥


Picture

♥ It's Halloween ♥
(via StinaWiik on Deviantart)


Recipe

♥ Red Velvet Slaughter Cake … Yummy ♥
(via Yum and Yummer)


DIY

♥ Ich wollte schon immer mein eigenes gruseliges Zauberbuch ♥
♥ I always want my own Spooky Book of Spells ♥
(via the crafting chicks)


Nails

♥ Tolle Detailarbeit … so schön spooky ♥
♥ Gorgeous detail work … so beautiful spooky ♥
(via Nails by Malinka)


Fashion

♥ Eine gelungene "Corpse Bride" ♥
♥ A felicitous Corpse Bride ♥
(via Costume Works)


Beauty

♥ Missy as Jigsaw's little sister ♥
(via ! Miss von Xtravaganz !)


Music

♥ Na? Wer hätt's gedacht? Natürlich die Rocky Horror Picture Show ♥
♥ How guessed it? Of course the Rocky Horror Picture Show ♥

Und als kleines Special … einfach weil ich das Lied liebe und der Vorspann zu True Blood einer der Gelungensten im TV ist.
And as a little special … just because I love this song and the opening from True Blood is one of the best at TV.



An dieser Stelle würde ich auch ja normalerweise ein tolles Wochenende wünschen, aber da das ja schon fast vorbei ist bleibt noch ein toller Sonntag und ein guter Start in die Woche. :)
Normally I would wish you now a great weekend, but this is nearly over. So I wish you a great sunday and a good start in the new week. :)

Love, Mel … xoxo

Kommentare:

  1. I hope you're feeling better soon Mel. x x x

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you, Leah. Hope so, too. Enough is enough. Couldn't sleep well the whole summer. It's horrible after such a long time. :( xoxo

      Löschen
  2. und zum Schluss taucht doch glatt mein lieblings Lied auf :-)

    LG
    Steffi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Na, dann hat es sich ja glatt gelohnt. ;) Ist auch eines meiner Lieblingslieder. :)

      Löschen

Feel free to leave a comment. I'm happy about every single one I get. And be sure: I don't bite, maybe just nibble a bit. ;) xoxo