Hauptmenü

Header

 

7.11.13

AMU #1 - Sleek i-Divine Vintage Romance

Pink Berry Eyes


Hallo meine Lieben,

heute habe ich wieder ein kleines beeriges AMU aus der Sleek i-Divine Vintage Romance für euch. Zum Einsatz gekommen sind »Court in Cannes«, »Honeymoon in Hollywood« und »Love in London«. Ich mag die Farben von der Palette total gerne, auch wenn mir scheint, dass die Beeren-Töne im Spiegel an mir besser aussehen als auf den Bildern. Selbst, wenn ich die Bilder direkt anschließen bei gleichen Lichtverhältnissen aufnehme. Bin das nur ich oder liegt das wirklich an der Kamera?

Welche Looks habt ihr bereits mit der Palette geschminkt. Verlinkt sie mir in den Kommentaren. :)

Hello lovelies,

today I have another berry eye make up with colours from the Sleek i-Divine Vintage Romance for you. I used »Court in Cannes«, »Honeymoon in Hollywood« and »Love in London«. I really love the colours from this palette, even if it seems that they look better on my skin when I look in the mirror than on the photos. Is it just me or is it the camera?

Which eye make ups have you did with the palette? Share your link in the comments. :)


Love, Mel … xoxo

Kommentare:

  1. Looking good! If you use flash or there's too much light the colours might look a bit washed out compared to real life, but they still look great! x x x

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks, hun. No flash, but I made them outside. Haven't found the right place for photos yet. xxx

      Löschen

Feel free to leave a comment. I'm happy about every single one I get. And be sure: I don't bite, maybe just nibble a bit. ;) xoxo