Hauptmenü

Header

 

13.12.13

Friday Favourites #23

And my love goes to …

Hallo meine Lieben,

irgendwie fühle ich mich in meiner Straße zur Zeit wie ein Alien. Wir scheinen das einzige Haus zu sein mit Weihnachtsbeleuchtung in den Fenstern. Weit und breit bleibt alles dunkel. Liegts an den hohen Strompreisen? Schade, der Winter ist schon grau genug und die Lichter zur Weihnachtszeit haben den Winteranfang immer etwas erleichtert. Ich sch*** in dem Fall drauf. Meine Beleuchtung erstrahlt auch dieses Jahr. Dafür spare ich dann an anderer Stelle.

Ich wünsch euch ein tolles Wochenende und einen schönen 3. Advent.

Hello lovelies,

I feel a bit like an alien here in the street where I'm living. It seems, that we are the only house with Christmas lightnings in our windows. Far and wide all windows are dark. Is it because of the high electricity rates? It's sad, there is enough grey during winter. The lights in the Christmas time made the beginning of winter a bit easier. I don’t give a f***. My lights are on as every year. I’m going to save the power elsewhere.

I wish you a great weekend and a beautiful 3rd Advent!


Love, Mel … xoxo





Video


♥ I looooooove the minions ♥


Picture


♥ A geek like me need such a restoration point ♥


Outfit


♥ Love her in that dress ♥
(via Bine Button)


Make up


♥ She always has so stunning eye make ups on her blog ♥
(via Kalter Kaffee


Nails


♥ Yes, she did this nail design by herself … awesome ♥
(via Beautyecke)


Fashion-Item


♥ This would be perfect for New Year's Eve ♥


Recipe


♥ Apple Cinnamon Cupcakes … *yummy* ♥
(via AWAYFROMHERE)


DIY


♥ Lovely mod paper ornaments ♥
(via Paging Supermom)


Song


♥ I love this two guys from Kassel* and the story behind their success ♥
* no, I don’t know them


Bei Blogs, die selbst gehostet werden, vermeide ich direkte Verlinkung. Sollte ich das einmal übersehen, bitte ich euch über einen kleinen Hinweis. Falls ihr überhaupt nicht einverstanden seid, in meinen Friday Faves aufzutauchen, gilt das Gleiche. Ein kleiner Hinweis genügt, um hier zu verschwinden.

I avoid a direct linking of the photos, if you self-host your blog. If I overlooked this issue a hint is enough. This counts also if you won't appear here on my friday faves. Just give me a little hint.


Kommentare:

  1. I love the ASOS Curve dress, Bine in her New Look dress and the Xmas nails! x x x

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I think, I must not admit that I want that dress from Bine, too? :)

      Löschen
  2. Oh Mel :) Danke dir für deine Unterstützung! ♥ Ich musste so lachen über Healt & Mana XD genial .. warum ist man da nicht früher drauf gekommen...Das Asos Kleid finde ich auch genial!
    Hab ein schönes Wochenende
    ♥ Bine

    AntwortenLöschen
  3. Hey liebe Mel, Du hattest mich getagged, heute Abend hab ich mich mal hingesetzt und ein paar Fragen beantwortet ;-)

    Schöne Friday-Faves hast Du geposted!!!! ♡

    Viele liebe Grüße an Dich!!!!

    Lony x

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke dir. Na da werd ich dann gleich mal gucken gehen. :) Ganz liebe Grüße zurück.

      Löschen
  4. I have bought that dress for a family Christmas Party and I'm so looking forward to wearing it as I love the sparkle and bling!! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I hope that you’ll post photos on your blog wearing it. Would love to see you in that dress. :) xxxx

      Löschen
  5. Was für ein tolles Augen-make-UP. So schön!

    AntwortenLöschen

Feel free to leave a comment. I'm happy about every single one I get. And be sure: I don't bite, maybe just nibble a bit. ;) xoxo