Hauptmenü

Header

 

10.1.14

Friday Favourites #23

And my love goes to ...

Hallo ihr Lieben,

das war sie also. Die erste volle Woche im neuen Jahr. Tolles Wetter, welches im Januar völlig fehl am Platz gewirkt hat. Anstatt dick eingemummelte Hundemamas und -papas traf man sie ohne Jacke. Einer war sogar im T-Shirt unterwegs. Genossen habe ich es trotzdem, besonders weil nächste Woche ja der Winter zurück kommen soll. Jedenfalls in Hessen. Ich hoffe allerdings weiterhin auf Sonnentage, denn ich liebe Winterspaziergänge bei Sonne.
Meiner Motivation hat das Wetter scheinbar Angst gemacht. Die hatte sich die Woche unter dem Bett verkrochen und wollte einfach nicht raus kommen. Viel gezockt, wenig Nützliches gemacht. Apropos zocken. Nachdem ich in letzter Zeit öfter mal alleine im Gildenchannel rumdümpel (die anderen haben im Gegensatz zu mir ein Leben) und ich somit keine Möglichkeit habe, meine geistigen Ergüsse an den Mann respektive Frau zu bringen, habe ich mir einen WoW-Twitter-Account erstellt. Der ist zwar (momentan) noch leer, aber wenn ihr WoW mögt, mich mögt oder mir einfach aus Gründen die keiner verstehen will eine Freude machen wollt: @enveraWoW ;) ... So, jetzt aber genug geplaudert. Kommen wir zu den Favoriten der letzten Woche.
Hello lovelies,

so, this was the first full week of the new year. Great weather, which was totally out of place in January. Instead of wrapped up warm dog mummies and daddies I met them without a jacket. I really saw one with just a tee on. However, I enjoyed it, because winter should come back next week. At least in Hesse. However, I hope, that there will be more sunny days, because I love walks on a sunny winter day.
It seems, that my motivation was scared by the weather. It holed up underneath the bed and won't come out. I played a lot and haven't really done some useful. By the way ... I have a second account on Twitter, where I tweet my thoughts (in German) while playing World of Warcraft. So if you speak German (a bit), like the game or like me (for whatever reason), you can follow me here: @enveraWoW ;) ... But long story short, here are my favourites of the last week.


Love, Mel … xoxo



Video

♥ Such a brave and awesome woman. Great story and great tattoo ♥

Picture

♥ Roar ♥
(via chaseroflight on deviantART)

Outfit

♥ Such a cutie ♥
(via FashionTwist by Laura)

Make-Up

♥ Nothing for the daily use, but gorgeous ♥
(via Glamour & Darkness)

Nails

♥ Great combo, I love the colours ♥
(via ...läuft wie gelackt)

Fashion

♥ This is a must have skirt ♥
(via ASOS)

Recipe

♥ Pancake apple rings *yummy* ♥
(via Zimt, Zucker und Liebe)

DIY

♥ DIY Pearl Hairpins for a bit more glamour ♥
(via HonestlyWTF)

Song

♥ Since I saw The Hobbit 2 I play this song again and again ♥


Kommentare:

  1. I saw that ASOS skirt a few days ago and really want it, although I've just bought myself some new pyjamas and a leather biker so I cant. Next month, hehe! Have a good weekend. x x

    AntwortenLöschen
  2. Der Asos-Rock ist sooo schön <3

    AntwortenLöschen

Feel free to leave a comment. I'm happy about every single one I get. And be sure: I don't bite, maybe just nibble a bit. ;) xoxo